Translate

28 lutego 2019

Luty pełen rekordów

Za nami najkrótszy miesiąc roku. Luty jednak obfitował w atrakcje! Odwiedziłem wiele miejsc, napisałem kolejne posty z rozmaitymi ciekawostkami i historiami. Co więcej, zostało mi - to nowość - w zapasie ponad 30 galerii na następne tygodnie! 




Co się działo w lutym? 
Dość dużo! 
Jeżeli uważnie śledzicie mój blog i media społecznościowe Welthellsicht (szczególnie Facebook), zauważyliście, że było aktywnie i obficie. Pojawiały się nowe posty (łącznie prawie 60, czyli 2 dziennie), a do tego wspominałem też archiwalne wpisy w związku z rocznicami i innymi świętami oraz okazjami. Nie brakowało też kolejnych sond i innych form aktywności w mediach społecznościowych. Ostatniego dnia lutego zostało ogłoszone wydarzenie, w którym będę brał udział gościnnie. Wykład odbędzie się już 8 marca (szczegóły w wpisie na blogu).

Dużo odwiedziłem i sfotografowałem, ale nie wszystko zamieściłem na stronie. Postanowiłem dawkować emocje. Nie będę pobijał (wyśrubowanych) rekordów z ubiegłego roku. Zdjęcia, które zachowałem, pojawią się w marcu. Będzie ich sporo i będą - tak myślę - ciekawe!


A co odwiedziłem w lutym 2019 roku? Gdzie byłem, dokąd pojechałem?

Góry Suche, 
zamek Bolków, zamek Świny 
Świdnica, Mieroszów, Wrocław, Jelenia Góra, Paczków, Zgorzelec, Goerlitz, Kłodzko, Kamienna Góra, Szczawno-Zdrój, Krzeszów, Dzierżoniów... - relacje z tych miejsc znajdziecie w wpisach na blogu w zakładce luty 2019 (prawy panel - kalendarium "Tam byłem, to widziałem i słyszałem")

W tym czasie na blogu pojawiły się też wpisy tekstowe (oczywiście z ilustracjami, a często też i z muzyką z YouTube i filmikami) z rozmaitymi ciekawostkami historycznymi, kulturalnymi i turystycznymi:
Na półmetku – moja sudecka zima 2018/2019
Mendelssohn – dał nam Marsz Weselny, ożywił Pasję
4 Pory Roku – Zamek Bolczów
Ideologia, sztuka i Amen
Wieża z arturiańskimi kochankami
Drezno w gruzach, a pod gruzami... słynne „Adagio”
Dolnoślązaczki z wiedzą – kobiety nauki
Kopernikańskie smaczki na Dolnym Śląsku
Sudety!
Opera!
Krzeszowskie cuda (w odcinkach)
Spacer po Szczawnie-Zdroju (w odcinkach)
Muzeum Miesiąca – Jawor

– jak zawsze linki do nich znajdziecie w zestawieniu „Moja biblioteczka – do poczytania” oraz w pasku z kalendarium 


Pora na rekordy, a tych pobiłem i pobiliśmy (ja wspólnie z Wami) w lutym kilka:
ponad 800 galerii na FB
ponad 160 000 odwiedzin
ponad 1700 postów na blogu
ponad 2500 lubiących na FB

zapowiedziane wydarzenie:
Wydarzenie: "Kobiet wieczór, dobry wieczór" z wykładem (Kino za Rogiem w Krzeszowie)

pozostało:
ponad 30 galerii!
Jelenia Góra – kościoły, ratusz i stare miasto
Zamek Grodziec
Gryfów Śląski – kościoły, ratusz i stare miasto
Pałac Jedlinka w Jedlinie-Zdroju
Kłodzko – kamienne rzeźby w centrum
Lwówek Śląski – kościoły, ratusz i stare miasto
wrocławskie muzea i ratusz
Zamek Chojnik
Cieplice
Paczków
Jagniątków
Szczawno-Zdrój
Dzierżoniów
Krzeszów

– zobaczycie je już w marcu.
Zostańcie z Welthellsicht! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz