Translate

30 listopada 2018

Listopad – podsumowanie: nowy aparat, ciekawe wyprawy, Instagram... i łyżka dziegciu

Pora zamknąć 11. miesiąc roku. Listopad kończę 74 postami i wynikiem około 10 tysięcy odwiedzin (łącznie ponad 130 tysięcy). Był to ciekawy i intensywny czas. Zdecydowałem się na zakup nowego, lepszego aparatu. Mam nadzieję, że różnicę widać. Założyłem Instagrama. Zapowiedziałam nowe, grudniowe wydarzenie pod patronatem bloga. Ale są też smutne wieści... dopadły mnie złośliwe logarytmy. 



W listopadzie odwiedziłem: Krzeszów, Wrocław, Czechy (góry), Łomnicę, Kamienną Górę, Wałbrzych, Szczawno-Zdrój, Niemcy (Lipsk), Nową Rudę, Polanicę-Zdrój, Ratno. Ukazały się relacje z gór (Włodzicka Góra, Cap), zamków, kościołów, muzeów, uzdrowisk, a także wydarzeń: Święta Pierników i Jarmarku Bożonarodzeniowego.




Na blogu ukazały się nie tylko relacje fotograficzne, ale i tradycyjnie wpisy na temat rozmaitych ciekawostek. Tym razem był ich prawdziwy wysyp!
1. Listopad – esencja jesieni
2. Z lasów i pól, cz. 5 – Panaceum z gór
3. 800 lat dziejów śląskiej Jerozolimy – czyli Wambierzyce: historia i atrakcje
4. 80 lat po Kristallnacht – co zniszczono z nienawiścią, a co cudem przetrwało
5. W 100-lecie wolności
6. B jak Boguszów-Gorce – wysoki rynek, piękne góry
7. Quodlibet: przebłysk barokowego Rzymu w Krakowie
8. Sudecka ciekawostka: Łucja z Narni, Narnia w Skalnym Mieście
9. Noblista z uzdrowiska (kilka dolnośląskich atrakcji z Hauptmannem)
10. Nieświęty malarz świętych – o czeskim Rubensie, który zostawił w Krzeszowie 11. ostatnie wielkie dzieło
12. Ratusz – dom władzy (przegląd dolnośląskich gmachów historycznych urzędów)
13. Cztery Pory Roku: Lesista Wielka
14. Bezcenny Skarb – cudeńka z Środy Śląskiej na wystawie
15. Turystyczne Hity: Zamek Grodno – z widokiem na góry, ciekawą historią i klimatycznym wnętrzem
16. Świąteczna tradycja z niezwykłym wyróżnieniem
17. Moja lipska przygoda – śladem mistrzów, Fausta, kawy, apteki i polonijnych akcentów
18. 4 pory roku: Kostrzyna

Linki do nich, i pozostałych (ponad 100) można znaleźć w zakładce „Do poczytania”

Oprócz tego ukazywały się też wpisy z GIF-ami, Galerie Kontrastów oraz były aktualizowane dawne artykuły.

Liczby miesiąca to:
– ponad 1500 postów ogółem
– ponad 2100 lubiących na FB
– ponad 130 000 odwiedzin bloga

Wiele działo się w moich mediach społecznościowych. Na Facebooku codziennie ukazywały się wspomnienia, czyli wpisy z listopada z lat 2011-2017, ale też cykle wieś na wtorek, słodka środa, rocznice urodzin ważnych ludzi oraz innych okazji.

W listopadzie założyłem nowy profil społecznościowy bloga. Tym razem na Instragramie:
www.instagram.com/welthellsicht/

Serdecznie zapraszam


Od kilku tygodni robię zdjęcia nowym aparatem, z którego jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję, że efekty pracy z nim doceniają też odwiedzający.

Listopad to również zapowiedź drugiego w tym roku wydarzenia publicznego związanego z blogiem. W grudniu odbędzie się prelekcja "Bachowskie Smaczki z Dolnego Śląska", na którą zapraszam moich Czytelników.


Niestety złą informacją dla mnie jest wyraźne zmniejszenie odwiedzin napływających z Facebooka. Wygląda na to, że mój blog padł również ofiarą słynny logarytmów, które „bojkotują” popularne witryny. Moje posty widzi mniej osób nie tylko na samym Fanpage, ale i w grupach.

Dlatego tym bardziej zachęcam jeszcze raz do  zmiany sposobu obserwowania strony w ustawieniach na FB. To prosty zabieg, wymagający zaledwie 2-3 kliknięć. Wystarczy zaznaczyć „wyświetl najpierw” w zakładce „Obserwacja” strony. Dzięki temu nie umkną Wam moje wpisy.



Dziękuję serdecznie za kolejny wspólny miesiąc i zapraszam w grudniu.


zapraszam na mój blog: welthellsicht.blogspot.com
Fanpage:  www.facebook.com/Welthellsicht
Grupę: www.facebook.com/groups/welthellsicht
Twitter: twitter.com/Welthellsicht
Instagram: www.instagram.com/welthellsicht

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz