Translate

25 lipca 2021

W drodze... z blogiem Welthellsicht! - interaktywna MAPA!

 W drodze z blogiem Welthellsicht - to interaktywna MAPA z wieloma punktami, które odwiedziłem i z których pochodzą relacje na blogu! 

Zachęcam do korzystania! 

Od 2011 roku moje podróże po Dolnym Śląsku i Sudetach (a także daleko wykraczające poza ten region) relacjonuję w formie postów z galeriami na moim blogu. Od 2020 roku posty są opatrywane mapą, prostymi poradami i komentarzami. Stale publikuję kolejne relacje tego typu. Postanowiłem zebrać moje wyprawy na jednej mapie. 

(mapa w trakcie budowy)

 


Mapa zawiera wiele punktów z miejsc, które odwiedziłem i które uwieczniłem na własnych fotografiach dostępnych na moim blogu i Facebooku. Mam nadzieję, że te relacje zachęcą Was do odwiedzin tych samych atrakcji i niezwykłych miejsc! 

Jak korzystać?
mapa zawiera szereg znaczników, które położone są w odwiedzonych lokalizacjach. Każdy znacznik zawiera link do relacji na blogu. Dzięki temu możecie znaleźć miejsca w interesującej Was okolicy i zobaczyć, jak prezentują się na moich zdjęciach. W artykułach są też często zawarte dodatkowe informacje i linki do stron oficjalnych w przypadku obiektów komercyjnych czy instytucji. 

Ponadto na blogu publikuję rozmaite artykuły ciekawostkowe dotyczące historii, przyrody i kultury szczególnie związane z Dolnym Śląskiem i Sudetami. Są to również kontekstowe przewodniki, które zawierają zbiór podobnych ciekawostek i atrakcji wybranych pod określonym kątem. 

Zapraszam do poznawania postów oznaczonych tagami:

za pomocą tagów możecie również szukać postów tematycznych, np.:
#zamek
#kościół 
#pałac
#muzeum 
#wieża-widokowa
#punkt-widokowy 
#jezioro 
#ruiny 

posty w formie artykułów najczęściej opatrzone są tagami:
#historia 
#ciekawostka 

Dziękuję za odwiedziny i korzystanie z moich zasobów
ZAPRASZAM ponownie! 

1 komentarz:

  1. Chylę czoła nad wielką pracą wykonaną ze starannością Wow !!!
    Polecam, publikując dalej.

    OdpowiedzUsuń