Translate

27 października 2018

700 galerii na Facebooku!


Po około roku prowadzenia bloga (przypominam, że w tym roku miał 7. urodziny), zdecydowałem się gromadzić zdjęcia na fanpage na Facebooku. Tak robię do dziś. Strona Welthellsicht - moje spojrzenie na świat na FB stanowi bazę danych bloga. Właśnie policzyłem, że udało mi zapisać już ponad 700 galerii ze zdjęciami. 

Ich uporządkowany katalog znajdziecie na blogu. Można go przeszukiwać za pomocą tagów z lokalizacjami i innymi wskazówkami. Każdy wpis zawiera odnośnik do galerii zewnętrznej na Facebooku.  

Oczywiście blog to też coś więcej niż same fotografie. Od roku publikuję również na nim rozmaite teksty i projekty. 

Zapraszam do śledzenia zarówno mojego bloga jak i jego stron społecznościowych.

zapraszam na mój blog: welthellsicht.blogspot.com


Dziękuję za odwiedziny i polubienia oraz komentarze i udostępnienia!

/foto: screen Facebook 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz