Translate

19 czerwca 2019

2000 postów na blogu!


Ostatnie chwile wiosny, 19 czerwca... na blogu ukazuje się wyjątkowy wpis! To 2000. publikacja na Welthellsicht! 

Specjalnie na tę okazję przygotowałem materiał
Dar Flory – roślina wszechstronna: len w naturze i kulturze (z kalendarza antycznego i polskiego, śląskie tkactwo, a także sztuka i kultura!)

Przypomnę, że 1000. post ogółem ukazał się na blogu 4 czerwca ubiegłego roku. Właśnie w rekordowym 2018 roku opublikowałem aż 52% (czyli ponad 1000) wszystkich postów z lat 2011-2019. Tysięcznym postem z 2019 roku była publikacja na temat roku bachowskiego)

Lista postów i artykułów (chronologiczna) w kalendarium na prawym panelu bocznym (widoczny w trybie stacjonarnym - wersja na komputer)

Najciekawsze posty, typu artykuły, zebrałem w jednym spisie:
Lista artykułów "do poczytania"
jest ich już niemal 300!

pozostałe to galerie zdjęć, kompilacje video, itp

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga

zapraszam do aktywnego uczestnictwa w wirtualnych podróżach i poznawania ciekawostek i historii za pośrednictwem mediów społecznościowych. Mój Facebook obserwuje ponad 3000 użytkowników.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz