Translate

29 października 2020

Już ponad 400 000 odsłon bloga! Dziękuję!

Pamiętacie, jak informowałem Was, że w nocy 3 czerwca 2020 roku licznik odwiedzin bloga pokazał liczbę 333 333?  Napisałem wtedy, że moim założeniem jest osiągnąć z Waszą pomocą 400 000 odsłon do końca roku. Udało się to 64 dni przed 31 grudnia. 28 października 2020 roku licznik pokazał właśnie ogółem ponad 400 000 wyświetleń welthellsicht. 



Teraz pora na 500 000 tysięcy! To od Was zależy, kiedy się to stanie. Zapraszam do lektury postów i odwiedzania bloga – liczy się każde kliknięcie, dlatego udostępnienia mile widziane :) 

Na blogu, który prowadzę od 2011 roku, jest już ponad 2700 postów, w tym ponad pół tysiąca artykułów do poczytania wzbogaconych o zdjęcia i multimedia (najwięcej związanych z tagami: #ciekawostka, #historia, #Sudety, #muzyka, #przewodnik, #poradnik), do tego fotorelacje z moich wypraw w różne piękne i ciekawe miejsca na Dolnym Śląsku, Sudetach, polsko-czeskim i polsko-niemieckim pograniczu i nie tylko (ponad 1200!).

Zachęcam do lektury i śledzenia bloga oraz blogowych mediów społecznościowych: Facebooka i Twittera, gdzie umieszczam linki do nowych wpisów oraz wpisy rocznicowe i wspomnieniowe. 

Dziękuję za odwiedziny, szczególnie za polubienia, komentarze i udostępnienia moich postów. Wasze zainteresowanie jest dla mnie najlepszą motywacją do dalszych poszukiwań i dzielenia się nimi. Przypomnę, że blog jest zupełnie autorski, hobbystyczny i niekomercyjny.

Przypominam też o akcji Q&A – czekam na Wasze pytania do mnie, jako blogera, autora i podróżnika. Kiedy uzbiera się co najmniej dziesięć ciekawych propozycji – napiszę post z odpowiedziami na nurtujące Was zagadnienia dotyczące mojej pasji i tematów okołoblogowych. 

Zapraszam – do zobaczenia w pięknych i ciekawych miejscach oraz życzę przyjemnej i pożytecznej lektury na welthellsicht.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz