Translate

14 kwietnia 2021

Pół miliona odwiedzin! Miło było Was gościć :) Zapraszam ponownie!

13 kwietnia 2021 roku zapisał się w historii bloga takim oto osiągnięciem. Dzięki Waszej aktywności licznik odwiedzin pokazał 500 000 odsłon "Welthellsicht – moje spojrzenie na świat"! To dużo? Mało? Ocena jest jak zwykle subiektywna. Ja niezwykle się cieszę, że mogłem Was gościć! 



W październiku 2019 roku, w 8. urodziny bloga, licznik pokazał 250 tysięcy. Kilka miesięcy przed 10. urodzinami udało mi się z Wami „dobić” do 500 tysięcy. To pokazuje, jak zmienił się blog w ostatnim czasie. Przez wiele lat, między 2011 a 2016 byłem stosunkowo mało aktywny. W tych latach powstało mało postów i co za tym idzie – było niewiele udostępnień i zasoby nie kusiły. Od kilku lat jestem ukierunkowany szczególnie na promowanie piękna Dolnego Śląska i Sudetów (wraz z pograniczem), a także na odkrywanie historii tego obszaru. Niemal codziennie na blogu ukazują się nowe wpisy z fotorelacjami z moich wypraw, a także od czasu do czasu artykuły ciekawostkowe i historyczne. Jestem aktywny w mediach społecznościowych. Sprawiło to, że w dwa ostatnie lata udało mi się zgromadzić taką widownię, jak przez 8 lat na początku działalności. Aż 38% wejść na bloga pochodzi z ostatnich 12 miesięcy, a 12% wejść ogółem z ostatnich 3 miesięcy (blog ma 108 miesięcy). 

Przypomnę, że welthellsicht.blogspot.com to prywatna, niekomercyjna inicjatywa twórcy bloga, oparta na założeniu, że warto się dzielić pięknem i ciekawymi odkryciami, przeżyciami czy przygodami. Blog nie ma sponsorów, powstaje wyłącznie dzięki pracy autora. Blog skupia się na Dolnym Śląsku, ale można tu też znaleźć posty dotyczące innych regionów Polski, ale też Czech czy Niemiec, szczególnie pogranicza. Dominują góry oraz zabytki, szczególnie zamki, kościoły czy muzea. Do tego pojawiają się parki czy też całe miasta i wsie. Zdjęcia zebrane są w galerie – jest ich już ponad 1500. Do tego na blogu regularnie pojawiają się dłuższe wpisy tekstowe ilustrowane zdjęciami własnymi i historycznymi oraz wzbogacone muzyką czy filmami. To posty na temat historii, przyrody, a także turystyki. Blog był już kilkukrotnie uczestnikiem czy inicjatorem wydarzeń publicznych w postaci prelekcji z pokazem multimedialnym, które odbyły się w Krzeszowie i Kamiennej Górze. W 2021 roku blog był partnerem akcji #BezpieczneDoOdkrycia zorganizowanej przez oficjalną stronę Województwa Dolnośląskiego (prowadzoną przez departament promocji UMWD). 

Jak już wyjaśniłem w innych wpisach, nazwa bloga pochodzi z terminu zaczerpniętego z uroczystego dramatu scenicznego „Parsifal” Wagnera. Dzieło to swoją premierę miało w 1882 roku w Bayreuth podczas II Festiwalu Wagnerowskiego w teatrze festiwalowym, gdzie wystawiane było następnie na wyłączność przez 30 lat (kilka tygodni po prapremierze we Wrocławiu odbyło się pierwsze publiczne koncertowe wykonanie przygrywki do tego misterium). Termin ten oznacza tyle co „jasne-wiedzenie-świata”. Pracę nad blogiem rozpocząłem w 2011 roku. Tak się złożyło, że był to rok jubileuszowy, 100. festiwalu w Bayreuth. 

Dziękuję za odwiedziny, polubienia i komentarze, a także za aktywność na moim blogowym fanpage na Facebooku! Zachęcam do lektury kolejnych postów i oglądania galerii. Mile widziane będą również udostępnienia i polubienia! Dzięki nim wiem, że moja zupełnie nieodpłatna praca ma sens i spotyka się z pozytywnym odbiorem.

Czas na misję MILION! Pomożecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz