Translate

17 października 2021

Kamenná Brána, czyli czym kuszą Broumovské stěny! (GALERIA)


"Wisząca skała" z widokiem na piękno Sudetów! 

Kamenná Brána (Broumovské stěny) - naturalna formacja skalna (rodzaj skalnego okna) z punktem widokowym. Znajduje się na zboczu wzniesienia Velká kupa (708 m n.p.m.). To jedna z atrakcji pasma Broumovské stěny (zaliczane do Gór Stołowych po czeskiej stronie). 

W linii prostej zaledwie 4,5 km od granicy w Radkowie 




Do Bramy można dojść, wędrując szlakiem z miejscowości Martínkovice (spacer można rozpocząć przy kapliczce św. Anny, znajduje się ona 9 km od przejścia granicznego  PL/CZ Otovice / Tłumaczów)

mapa/lokalizacja:
mapy.cz (z szlakiem):

mapy Google:





a w okolicy również inne piękne miejsca:

1,6 km: punkt widokowy Koruna (moja relacja TUTAJ)
2,7 km: "skalne miasto" Božanovský Špičák (moja relacja TUTAJ
6,5 km - Hvězda z kaplicą, punktem widokowym i pięknymi skałami o nazwie Skalni divadlo (moja relacja TUTAJ

a po polskiej stronie:



polecam również:



polecam także:
Skalny Most w polskich Rudawach Janowickich w Sudetach:
moja relacja TUTAJ 

**

niezależny, autorski i niekomercyjny projekt dotyczący historii i uroków Dolnego Śląska, Sudetów i okolic 
 
****

Materiały fotograficzne i tekstowe (jeżeli nie zaznaczono inaczej - np. wolne media, cytat, wskazanie innego autora) należą do autora bloga! Zabraniam powielać i kopiować chronionych treści bez oznaczenia autorstwa. 
CC BY-NC-ND

Autorem bloga jest dziennikarz, przewodnik, teatrolog, regionalista-amator, bloger od 2011 roku.

****

Moje podróże:

**

Zapraszam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz