Translate

20 września 2019

Lato 2019 z blogiem Welthellsicht! - podsumowanie

Zmienność pór roku to cud natury, czasem uciążliwy, ale jakże spektakularne efekty pozwala nam podziwiać. Lato to dla wielu ulubiona część roku. Idealna na turystykę. Także na blogu Welthellsicht postarałem się, by pokazać uroki sezonu wakacyjnego, a także wskazać ciekawe destynacje. 


Oto moje krótkie podsumowanie tego, co dało mi w tym roku lato, i co chciałem, by moi czytelnicy latem zobaczyli. 



Jak zwykle – bez względu na porę roku - na blogu ukazało się mnóstwo moich relacji z wyjazdów. Zwiedzałem zabytki oraz atrakcje przyrodnicze. Właśnie natura szczególnie pięknie prezentowała się latem. Góry, woda, parki i ogrody od końca czerwca do początku września prezentowały się pięknie. Tegoroczne letnie zwiedzanie zacząłem od wydarzenia „Cztery Pory Rynku: Lato”. Festyn w Kamiennej Górze zaskoczył mnie XVI Międzynarodowym Rajdem Pojazdów Zabytkowych IKAR 2019 "Z Karkonoszem w bagażniku". Poza tym byłem też w miejscach dobrze mi znanych, ale i odwiedziłem nowe atrakcje (jak punkt widokowy w Radkowie czy kładka nad Jeziorem Bystrzyckim). Lato sprzyjało też nocnym spacerom.

wybrane letnie wspomnienia z 2019 roku:


rajd pojazdów dawnych w Kamiennej Górze 


Dzikowiec 


Jezioro Bystrzyckie


Wolibórz - lawendowe pole 


Radków - punkt widokowy 


nowa kładka w Zagórzy Śląskim 


punkt widokowy w Szczytnej 


Minieuroland w Kłodzku podczas święta kwiatów 


Ogród Japoński we Wrocławiu 


nocny Wrocław 


Trójgarb o zachodzie słońca 


Sokołowsko 

Nie zapomniałem też o poradnikach. Specjalnie z myślą o letnich turystach opisałem kilka propozycji na zwiedzanie. Lokalizacje warte poznania pogrupowałem według specjalnych kluczy. Dla przypomnienia, to część z moich poradników:

(wow! cz. IX) – Fontanny i źródła – ulga w czasie upałów
Patron początku lata oraz Wrocławia – św. Jan
Lato! (turystyczne hity z Dolnego Śląska i nie tylko)
Lipiec – miesiąc lip, Cezara, żniw, sztuki i owoców...
Przesłanie na drugą połowę lata: chwytaj dzień!
Barwny schyłek lata i początek jesieni – wrzesień
Dolnośląskie i sudeckie atrakcje na czas kanikuły – subiektywny wybór


Przed nami jesień. Malownicza pora roku – czas barwnych liści. Już w ubiegłym roku przygotowałem z myślą o moich Czytelnikach specjalny jesienny poradnik. Polecam:
Gdzie szukać jesieni na szóstkę? (subiektywny wybór)


Dziękuję za wspólne lato. Życzę udanej jesieni i oczywiście zapraszam na mój blog oraz na Facebooka, gdzie ukazuje się wiele wspomnień itp. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz