Translate

23 lipca 2024

Spotkanie autorskie w Lubawce :)

 


12 lipca 2024 roku gościłem w Domu Kultury w Lubawce. Na zaproszenie instytucji, w ramach programu ETNOWakacje, spotkałem się z miłośnikami historii i kultury. Przygotowałem prezentację „Sieci kultury – zapomniany skarb Dolnego Śląska”. Przedstawiłem zarys moich działań, dotyczących popularyzacji historii kultury i dziedzictwa Dolnego Śląska, zwłaszcza związków regionu z wybitnymi artystami i naukowcami, a także obecności mieszkańców Dolnego Śląska i Sudetów w dziedzictwie Europy. Kameralne wydarzenie wypełniała pozytywna energia i świetny kontakt z publicznością. Mówiłem m.in. o związkach Dolnego Śląska z życiem i twórczością Jana Sebastiana Bacha, o moim projekcie #Poetyzowane, a także innych ciekawostkach i działaniach.

Dziękuję dyrektorowi Domu Kultury za zaproszenie a uczestnikom za obecność i pozytywny odbiór.

Więcej o moich wydarzeniach: TUTAJ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz