Translate

9 kwietnia 2020

Już ponad 2500 postów! - małe podsumowanie

Na początku kwietnia 2020 roku liczba opublikowanych postów przekroczyła 2500! 



Kilka słów na temat tego, co ukazało się już na blogu. 


Na początku chciałbym podziękować wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom mojego bloga, zwłaszcza tym stałym, którzy/które śledzą moje posty i aktywnie uczestniczą w sferze social mediów związanych z blogiem. To wejścia na witrynę, polubienia, komentarze i udostępnienia motywują mnie do dalszej pracy! Dziękuję.  

Oczywiście jednocześnie zapraszam po więcej! Codziennie na FB bloga ukazują się wspomnienia archiwalnych treści - posty związane z rocznicami i ciekawymi wydarzeniami oraz świętami.
Co miesiąc na blogu przybywa nawet kilkadziesiąt nowych wpisów!

Kilka słów o blogu:
Powstał jesienią 2011 roku, z początku nie miał ściśle sprecyzowanego profilu i nie angażował mnie zbyt mocno. Pierwsze lata to garstka postów i skąpe opisy oraz małe zaangażowanie w social mediach. Wiele zmieniło się po 2016 roku, kiedy po raz pierwszy liczba postów przekroczyła 100. Najwięcej postów ukazało się w 2018 roku (więcej niż łącznie w latach 2011-2017). Od tego czasu blog jest też nie tylko skupiony na publikowaniu moich fotorelacji z odwiedzin zamków, muzeów, kościołów, parków, miast i wsi czy zdobywania szczytów. Ukazują się też teksty ciekawostkowe, głównie dotyczące historii i przyrody Dolnego Śląska i Sudetów. Takich wpisów jest już ponad 400. Wymagają one sporo nakładów pracy. To kilka - kilkanaście godzin lektury źródeł i tekstów, selekcja własnych zdjęć (z ponad 1200 galerii) i poszukiwanie innych ilustracji oraz multimediów, opracowanie, edycja postu, publikacja. Zdarza się, że aktualizuję też archiwalne posty, które wzbogacam o nowe zdjęcia czy kolejne konteksty. Znaczna część tekstów znajduje się w mojej blogowej BIBLIOTECZCE.

Na blogu dominują moje własne relacje fotograficzne z zabytków oraz z gór. Dodatkowo stale pojawiają się nowe teksty wzbogacone zdjęciami, ilustracjami i multimediami – dotyczące bogatej spuścizny historycznej i kulturalnej oraz skarbów przyrodniczych Dolnego Śląska i Sudetów.

W 2020 roku licznik odwiedzin bloga przekroczył 300 000. 

Blog jest od początku niezależną, prywatna inicjatywą. Od 9 lat nie korzystam z usług reklamodawców i sponsorów. 

Teksty z mojego bloga ukazywały się też na łamach prasy („Regionalny Tygodnik Informacyjny”, „Informacje Dolnośląskie”). Organizowałem i byłem też zapraszany jako bloger i regionalista na wykłady i prelekcje, m.in. w Kamiennej Górze, Krzeszowie i Bolkowie. 

Najpopularniejsze tagi (największa liczba postów - wybór):


szczególnie polecam też tagi: 



posty o największej oglądalności: 


Polecam post:


najpopularniejsze posty w cyklu miesięcznym:
Top10 - TUTAJ 


Jeszcze raz dziękuję za wizyty, czekam na Wasze komentarze, opinie, wskazówki, wiadomości. Zapraszam na mój Facebook i codziennie na blog Welthellsicht

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz